SPECIÁL: LEPŠÍ SLUŽBY: Jak si získat a udržet zákazníky?
Praha - 11.12.2018

KDY:
11.12.2018, 9:00 - 14:00
KDE:
Palác Chicago, Charvátova 58/11, Praha
CENA:
3.800 Kč
OBSAZENO:
14/15
Zvětšit

Chcete se naučit zákazníky natolik nadchnout, že už nebudou hledat jinde? Chcete, aby se k vám vraceli? Abyste pro ně byli první volbou? Chcete mít jistotu, že vás budou doporučovat?

V dnešní době je díky konkurenci velmi jednoduché ztratit své zákazníky. Nejlepší volbou je naučit se se zákazníky pracovat tak, aby neměli potřebu hledat lepší služby jinde. Na základě zkušeností z globálních a českých firem jsme pro vás připravili workshop, který vás naučí, jak dlouhodobě pracovat na zvyšování spokojenosti vašich zákazníků.

Workshop je rozdělen do tří částí. První část vám ukáže, jak motivovat zaměstnance k poskytování nadstandartních služeb. V druhé části se podíváme na to, jak zjistit, co zákazníci chtějí a podle toho vylepšit své produkty a služby. A v poslední části se zaměříme na předání konkrétních nástrojů a metod pro zlepšování služeb. 
 
Workshop je zaměřen prakticky tak, aby si účastníci vypracovali na místě materiály a naučili se používat konkrétní nástroje k dlouhodobému zkvalitňování svých služeb. 

Na workshopu se konkrétně dozvíte:

  • Jak vylepšit zákaznickou péči?
  • Co zákazníky zajímá kromě ceny?
  • Jak spolu se zaměstnanci identifikovat příčiny nespokojenosti zákazníků?
  • Jak správně nastavené postupy mohou i průměrnému zaměstnanci pomoci poskytovat prvotřídní služby?
  • Jak analyzovat zákazníka a na základě jeho profilu přizpůsobit komunikaci?
  • Jak budovat vztah mezi vámi a zákazníky, i když se nepotkáváte osobně? 
  • Jak dlouhodobě komunikovat se zákazníky a nespadnout pouze do poskytování věrnostních programů a dávání slev?


Workshop je určen pro střední management, managery zákaznické péče a majitele firem, kteří chtějí zvyšovat spokojenost svých zákazníků. Stejně tak bude přínosný pro pracovníky ve službách a to jak online, tak i v kamenných pobočkách.


„Ve světě internetu je naše nejbližší konkurence jen jeden klik od nás. “
-- Douglas A. Warner


Anna Šenk

Školitel: Anna Šenk

Anička začínala na zákaznické podpoře DámeJídlo.cz. Postupně se propracovala skrze vedení jednotlivých oddělení až k pozici provozní ředitelky a pod sebou měla všechny provozní oddělení včetně 150 kurýrů. Její focus v DámeJídlo.cz věnovala na kvalitu služeb, měření zákaznické spokojenosti a školení všech zaměstnanců, kteří přijdou do kontaktu se zákazníkem. Pak pokračovala do Rohlik.cz, kde bylo jejím úkolem vybudovat pro Rohlik.cz stejně kvalitní a na zákazníka orientovanou logistiku, kterou vedla v DámeJídlo.cz. Nyní se věnuje řízení provozu pro start-up líheň GeekyTech.

Reference:

  • DámeJídlo.cz, Rohlik.cz, Lavito, Liftago, Jobs.cz