HR 2.0: Budoucnost lidské práce
Webinář - 19.02.2021

KDY:
19.02.2021, 09:00 - 15:00
KDE:
Odkudkoliv, Webinář
CENA:
1.900 Kč s DPH (1.570 Kč bez DPH)
OBSAZENO:
6/25

Jak webinář funguje?

Na webinář se připojíte přes svůj telefon nebo notebook, není potřeba dalšího technického vybavení.

Před konáním webináře vám do e-mailu pošleme odkaz na Clickmeeting, přes který se na webinář připojíte.

Do webináře se můžete aktivně zapojit a ptát se, zároveň je to i pro účastníky, kteří chtějí jen poslouchat.

Výhody webináře

  • Zúčastníte se z pohodlí vašeho domova nebo kanceláře.
  • Druhý den po uskutečnění webináře dostanete k dispozici záznam, ke kterému se můžete po dobu 1 měsíce vrátit.
  • Efektivní využití času - není potřeba cestovat.
  • Otázky a komunikace s lektorem, který webinář vede.
  • Na jeden vstup se může účastnit celá rodina.
Otázky a odpovědi k webinářům

Zajímáte se o to, jak v dnešním náročném světě personalistiky uspět? A jak vám v tom mohou pomoci současné rychle se rozvíjející technologie a nové trendy? Vnímali jste v posledních měsících změny na vašem pracovišti nebo v jiných firmách v důsledku mimořádné situace a chtěli byste být příště na podobné situace připraveni lépe? Jste personalista, vedoucí oddělení nebo CEO? Nebo se prostě jen zajímáte o to, co se na současném trhu práce děje a co se bude dít a jak ho ovlivní současná COVID krize?

Připravili jsme pro vás workshop, který má za cíl pomoci se účastníkům zorientovat na rychle se měnícím trhu práce a seznámit se s novými postupy a technologiemi, které jim mohou zajistit lepší podmínky k tomu na tomto trhu v příštích letech uspět. 

       
           

 

Na workshopu se konkrétně dozvíte:

  • Jaká je budoucnost lidské práce a jaké schopnosti a dovednosti budou pro lidi v závodě s technologiemi rozhodující.
  • Jakými způsoby řešit současný nedostatek kvalifikovaných lidí na pracovním trhu a jak se mění a budou měnit pracovní podmínky a podmínky na trhu práce v souvislosti s právě proběhlou krizí.
  • Jak přizpůsobit firmu pro lepší zvládnutí práce na dálku a jak se připravit na mimořádné situace.
  • Jakým způsobem pracovat s generacemi X a Y a co tyto generace v práci motivuje.
  • Co je Employer Branding, jaké má formy a jak ho efektivně využívat ve svém podnikání.
  • Co jsou chatboty, prediktivní analytika, Machine Learning a AI a jak je správně využívat v rámci HR.
  • Trendy v odměňování za práci.

Smyslem workshopu je předat účastníkům nejnovější informace a best practices z oblasti moderního řízení lidských zdrojů a zároveň nástroje k tomu, jak je aplikovat v praxi. Každý účastník dostane v ceně pracovní materiály, občerstvení a po absolvování workshopu certifikát.

Customers will never love a company until the employees love it first.
-- Simon Sinek


Viktor Kustein

Školitel: Viktor Kustein

Viktor Kustein působil 4 roky jako Head of HR v investiční skupině Rockaway Jakuba Havrlanta, nyní pracuje jako Head of HR ve společnosti Vivantis, druhém největším e-shopu s kosmetikou a parfémy v ČR. Zároveň je lektorem GrowJOB Institute se zaměřením na trendy a technologie v HR, hodnotový leadership a firemní kultura. Studoval práva na Masarykově univerzitě, kde se v rámci Ústavu práva a technologií zabýval problematikou Free Software.

 

Reference:

  • ČSOB, Česká spořitelna, Rockaway Capital, FeedYou, LEO Express a další.

Registrujte se


Povinné


Povinné


Povinné


Povinné



Povinné

Registrací příjmáte obchodní podmínky.
Informace o zpracování osobních údajů.

Máte otázky?

Ozvěte se nám, rádi je zodpovíme.

Kateřina Kováčová
katerina@konec-prokrastinace.cz

Telefon
+420 774 691 916
(Po-Pá 9:00 - 17:00)

Dárkový poukaz

Naše školení můžete zakoupit také jako dárek. Darujte příležitost růst.

Objednat dárek

Nestíháte webinář? Můžete si zakoupit záznam.

Zakoupit záznam