SPECIÁL: LEPŠÍ SLUŽBY: Jak si získat a udržet zákazníky?
Praha - 08.11.2019

KDY:
08.11.2019, 9:00 - 16:00
KDE:
Palác Chicago, Charvátova 58/11, Praha
CENA:
3.900 Kč bez DPH (4.719 Kč s DPH)
OBSAZENO:
3/15
Zvětšit

Chcete se naučit zákazníky natolik nadchnout, že už nebudou hledat jinde? Chcete, aby se k vám vraceli? Abyste pro ně byli první volbou? Chcete mít jistotu, že vás budou doporučovat?

V dnešní době je díky konkurenci velmi jednoduché ztratit své zákazníky. Nejlepší volbou je naučit se se zákazníky pracovat tak, aby neměli potřebu hledat lepší služby jinde. Na základě zkušeností z globálních a českých firem jsme pro vás připravili workshop, který vás naučí, jak dlouhodobě pracovat na zvyšování spokojenosti vašich zákazníků.

Workshop je rozdělen do tří částí. První část vám ukáže, jak motivovat zaměstnance k poskytování nadstandartních služeb. V druhé části se podíváme na to, jak zjistit, co zákazníci chtějí a podle toho vylepšit své produkty a služby. A v poslední části se zaměříme na předání konkrétních nástrojů a metod pro zlepšování služeb. 
 
Workshop je zaměřen prakticky tak, aby si účastníci vypracovali na místě materiály a naučili se používat konkrétní nástroje k dlouhodobému zkvalitňování svých služeb. 

Na workshopu se konkrétně dozvíte:

  • Jak vylepšit zákaznickou péči?
  • Co zákazníky zajímá kromě ceny?
  • Jak spolu se zaměstnanci identifikovat příčiny nespokojenosti zákazníků?
  • Jak správně nastavené postupy mohou i průměrnému zaměstnanci pomoci poskytovat prvotřídní služby?
  • Jak analyzovat zákazníka a na základě jeho profilu přizpůsobit komunikaci?
  • Jak budovat vztah mezi vámi a zákazníky, i když se nepotkáváte osobně? 
  • Jak dlouhodobě komunikovat se zákazníky a nespadnout pouze do poskytování věrnostních programů a dávání slev?


Workshop je určen pro střední management, managery zákaznické péče a majitele firem, kteří chtějí zvyšovat spokojenost svých zákazníků. Stejně tak bude přínosný pro pracovníky ve službách a to jak online, tak i v kamenných pobočkách.


„Ve světě internetu je naše nejbližší konkurence jen jeden klik od nás. “
-- Douglas A. Warner


Anna Šenk

Školitel: Anna Šenk

Anička má díky svému působení ve startupových projektech (např. Dámejídlo.cz, Rohlík.cz) bohaté zkušenosti s budováním a zaváděním nových provozních systémů, řídicích mechanismů, optimalizací procesů, aplikací a vytváření prozákaznického prostředí. Baví ji, když může pracovat s lidmi, rozvíjet je i sebe a vidět, že společná snaha má smysl. Firmám poskytuje konzultace v oblastech zlepšování služeb a zákaznické péče jako konzultant GrowJOB Institute Petra Ludwiga. Díky své kariérní cestě od telefonistky až po provozní ředitelku, která řídí stovky podřízených nasbírala velmi cenné zkušenosti. Nyní se aktivně věnuje projektu Lepší služby.

Reference:

  • Alza, Nano Energies, DámeJídlo.cz, Rohlik.cz, Lavito, Liftago, Jobs.cz

Registrujte se


Povinné


Povinné


Povinné


Povinné



Povinné

Registrací příjmáte obchodní podmínky.
Informace o zpracování osobních údajů.

Máte otázky?

Ozvěte se nám, rádi je zodpovíme.

Kateřina Kryllová
katerina@konec-prokrastinace.cz

Telefon
+420 602 400 933
(Po-Pá 9:00-17:00)

Dárkový poukaz

Naše školení můžete zakoupit také jako dárek. Darujte příležitost růst.

Objednat dárek