Otázky a odpovědi k webinářům

Technické potíže

Nepřišel mi od vás žádný e-mail s přístupem na webinář.

Stává se, že e-maily od nás padají do spamu. Doporučujeme průběžně kontrolovat, a to jak pro zaslání odkaz na webinář, tak i při posílání follow up e-mailů. Pokud e-mail nenajdete ani ve spamu ozvěte se nám.

Když kliknu na odkaz s webinářem, napíše mi to “Token already used”.

Odkaz může být otevřený pouze v jednom okně, zkontrolujte tedy, jestli vám nezůstal otevřený na jiné záložce v prohlížeči nebo v telefonu.

Nefunguje mi ani video ani zvuk lektora.

Některé prohlížeče mohou mít s webináři problémy (nejčastěji je to případ Microsoft Internet Explorer nebo Edge). Zkuste jiný prohlížeč. Doporučujeme Google Chrome nebo Safari. Problémem může být i nastavení počítače.

Slyším lektora velmi potichu, ale vypadá to, že ostatní účastníci ho slyší dobře.

Zkuste připojit sluchátka nebo zkontrolujte hlasitost ve svém počítači. Pokud lektora ostatní účastníci slyší dobře, je chyba pravděpodobně na vašem zařízení.

Obraz lektora se mi seká.

Zkontrolujte připojení a sílu wi-fi, najděte místo s lepším signálem, případně zkuste na chvíli přepnout na hotspot z telefonu.

Otázky k webinářům

Co když se nemohu přihlásit na webinář v čas konání? Bude záznam?

Ano, záznam vám pošleme vždy den po webináři a bude dostupný po dobu 30 dnů. Pokud vám e-mail nedorazil, zkontrolujte spam.

Co k webináři potřebuji?

Stačí jen telefon nebo počítač se stabilním připojením a ideálně s nainstalovaným prohlížečem Chrome.

Mohu se lektora ptát?

Ano, na webináři k pokládání otázek slouží chat, kterému se lektor průběžně věnuje.

Uslyší mě lektor?

U webinářů nad 25 lidí se připojujete bez kamery a mikrofonu a pro komunikaci s lektorem vám slouží chat. Pokud se zúčastníte malého webináře do 25 lidí, můžete si zapnout zvuk a s lektorem komunikovat.

Nenašli jste odpověď na vaši otázku?

Ozvěte se nám, rádi ji zodpovíme.

Kateřina Kováčová
katerina@konec-prokrastinace.cz
Telefon +420 602 400 933