Otázky a odpovědi k webinářům

Technické potíže

Nepřišel mi od vás žádný e-mail s přístupem na webinář.

Stává se, že e-maily od nás padají do spamu. Doporučujeme průběžně kontrolovat, a to jak pro zaslání odkaz na webinář, tak i při posílání follow up e-mailů. Pokud e-mail nenajdete ani ve spamu ozvěte se nám.

Když kliknu na odkaz s webinářem, napíše mi to “Token already used”.

Odkaz může být otevřený pouze v jednom okně, zkontrolujte tedy, jestli vám nezůstal otevřený na jiné záložce v prohlížeči nebo v telefonu.

Nejde mi se připojit přes telefon. 

Chcete-li webinář sledovat z telefonu, je potřeba si nejprve nainstalovat aplikaci Clickmeeting. Najdete ji v App Store nebo v Google Play. Po stažení aplikace se vraťte k infomailu, který vám byl zaslán spolu s instrukcemi a rozklikněte odkaz na připojení. Webinář by se vám měl otevřít v aplikaci. Není potřeba zadávat Event ID.

Nefunguje mi video a/nebo zvuk lektora.

Vyzkoušejte se od webináře odpojit a znovu připojit, zkuste webinář otevřít v anonymním okně a případně restartovat počítač. Některé prohlížeče mohou mít s webináři problémy (nejčastěji je to případ Microsoft Internet Explorer nebo Edge). Proto vyzkoušejte jiný prohlížeč. Doporučujeme Google Chrome nebo Safari. Problémem může být i nastavení počítače.

Nevidím prezentaci.

Většinou stačí se od webináře odpojit a znovu připojit. Jinak postupujte podle návodu v předchozím bodě.

Slyším lektora velmi potichu, ale vypadá to, že ostatní účastníci ho slyší dobře.

Zkuste připojit sluchátka nebo zkontrolujte hlasitost ve svém počítači. Pokud lektora ostatní účastníci slyší dobře, je chyba pravděpodobně na vašem zařízení.

Obraz a/nebo zvuk se mi seká.

Vyzkoušejte se od webináře odpojit a znovu připojit a případně restartovat počítač. Zkontrolujte připojení a sílu wi-fi, najděte místo s lepším signálem, případně zkuste na chvíli přepnout na hotspot z telefonu.

Otázky k webinářům

Co když se nemohu přihlásit na webinář v čas konání? Bude záznam?

Ano, záznam vám zpřístupníme vždy 1-2 dny po webináři. Bude dostupný po přihlášení do našeho portálu EDUmame po dobu 30 dnů (1 rok pokud máte prodlouženou dostupnost záznamu). Pokud vám e-mail nedorazil, zkontrolujte spam. Instrukce pro přístup k záznamu najdete také na stránce registrace.

Co k webináři potřebuji?

Stačí jen telefon nebo počítač se stabilním připojením a ideálně s nainstalovaným prohlížečem Chrome.

Mohu se lektora ptát?

Ano, na webináři k pokládání otázek slouží chat, kterému se lektor průběžně věnuje.

Uslyší mě lektor?

U webinářů nad 25 lidí se připojujete bez kamery a mikrofonu a pro komunikaci s lektorem vám slouží chat. Pokud se zúčastníte malého webináře do 25 lidí, můžete si zapnout zvuk a s lektorem komunikovat.

Garance spokojenosti

V případě nespokojenosti garantujeme vrácení peněz do 10 dní od nákupu kurzu. Stačí napsat na emailovou adresu info@konec-prokrastinace.cz, Uveďte důvod vaší nespokojenosti, o jaký webinář se jedná a my už vás budeme kontaktovat. Pište prosím z emailové adresy, pod kterou jste se registrovali nebo uveďte číslo registrace.

Nenašli jste odpověď na vaši otázku?

Ozvěte se nám, rádi ji zodpovíme.

Gabriela Jírová
gabriela@konec-prokrastinace.cz
Telefon: +420 602 400 933