3hodinový praktický webinář s Lukášem Havránkem
EFEKTIVNÍ PLÁNOVÁNÍ: Jak stihnout víc za méně času a jak správně stanovovat priority?
+ kompletní záznam v ceně
Výhody webináře
- V ceně vstupného dostanete i kompletní záznam přístupný na našem portálu EDUmame po dobu 30 dní.
- Připojit se můžete odkudkoliv z ČR i zahraničí.
Garance spokojenosti
- V případě nespokojenosti garantujeme vrácení peněz do 10 dní od data konání.
Jak webinář funguje?
- V den konání vám do e-mailu pošleme unikátní odkaz, přes který se na webinář připojíte.
- Připojit se lze přes telefon nebo počítač, není potřeba další technické vybavení.
- Na 1 registraci je možné současně připojit pouze 1 zařízení.
Poznáváte se v některé z těchto věcí?
- Odkládáte často to opravdu důležité kvůli urgentním, ale méně důležitým věcem?
- Máte pravidelně stres kvůli pocitu, že vám "vše hoří" a vy nestíháte?
- Připadá vám, že se vaše úkoly hromadí rychleji, než je stíháte odbavit?
- Máte tendenci si plán přeplnit a potom ho často nedokončíte?
- Vyzkoušeli jste mnoho systémů a nástrojů, ale žádný vám dlouho nevydržel?
- Nebo jen hledáte novou inspiraci a to, jak můžete svůj již funkční systém plánování zlepšit?

Chtěli byste se dozvědět:
- Jaké jsou hlavní vědecky podložené tipy na lepší time-management a efektivitu?
- Jak plánovat krátkodobé i dlouhodobé priority? A jak stanovit priority na dnešní den?
- Jak se dostat z věčného cyklu hašení požárů a získat více klidu na to opravdu podstatné?
- Jak obnovovat energii během dne tak, abychom byli lépe soustředění a více kreativní?
- Jak rozlišit "hlubokou" a "mělkou práci" a jak podle toho plánovat?
- Jaké metody vám pomohou ochránit čas sám na sebe bez výčitek a stresu?
V dnešní rychlé době se stále měnícími technologiemi a rostoucím zatížením se mnozí z nás cítí přetížení a pod tlakem. Schopnost efektivně si plánovat čas může být rozdílem mezi úspěchem a vyčerpáním. Existuje mnoho knih a příruček time-managementu – od těch jednoduchých, přes velmi komplexní systémy. Prošli jsme většinu z nich a vybrali to, co je pro správnou organizaci času v 21. století klíčové. Připravili jsme praktické rady a tipy, které vám pomohou dostat teorii do udržitelné praxe.
Time-management není jen o tom, jak efektivně si plánovat pracovní úkoly. Je to také o tom, jak najít čas pro sebe, svou rodinu a své koníčky. V konečném důsledku je cílem nejen zlepšit produktivitu, ale také kvalitu vašeho života.

Na webináři se konkrétně dozvíte:
- Jak si nastavit systém, ve kterém budete mít jasno v tom, co potřebujete udělat dnes, tento týden i v delším horizontu?
- Jak si ujasnit priority tak, abyste mohli věnovat energii tomu, co má skutečný dopad – místo toho, abyste řešili jen naléhavé, ale méně důležité věci?
- Jak si udržet vlastní směr a nenechat se pohltit požadavky okolí, které sice znějí důležitě, ale odvádějí vás od vašich vlastních cílů?
- Jak si rozvrhnout denní agendu tak, aby odpovídala vaší energii a zároveň jste se vyhnuli vyčerpání a riziku vyhoření?
- Jak zavést do svého dne jednoduché rutiny, které vám pomohou lépe zvládat stres, zpomalit v pravý čas a vytvořit si větší vnitřní klid?
- A jak si osvojit techniky, díky kterým dokážete odmítat bez pocitu viny, a zároveň si udržet zdravé vztahy i potřebný osobní prostor?
Získáte praktické nástroje:
- Denní plánování a nástroj Todo-today: Jak maximalizovat produktivitu skrz plánování úkolů a činností na konkrétní den, ať už s použitím digitálního nebo fyzického nástroje.
- Hledání a management dostupného času: Jak identifikovat a alokovat časové bloky ve vašem dni nebo týdnu, abyste mohli efektivně splnit své úkoly a cíle.
- Time-boxing či kalendářování: K čemu slouží technika time-boxing, kdy je konkrétní časový úsek (box) vyhrazen pro konkrétní úkol nebo aktivitu a jak pomáhá udržet časovou disciplínu.
- Pravidla týdenního plánu: Jaká pravidla má příprava týdenního plánu a jak vám pomáhají sledovat a dodržovat váš týdenní plán, a tím zvyšovat efektivitu.
- Schůzka sám se sebou: Proč a jak si vyhradit čas k samostatné reflexi a revizi vlastních cílů, priorit a plánů a jak díky tomu zůstat na správné cestě a udělat potřebné úpravy.

Dorazte na tento praktický webinář, na kterém se naučíte hlavní principy organizace času, plánování a vyhodnocování týdne či práci s e-maily a kalendářem. Naučíte se používat metody, díky kterým dokončíte více věcí, vnesete do svého života více řádu a získáte opravdovou kontrolu nad svým časem. Získáte tak jednoduchý systém, díky kterému budete pracovat s větší lehkostí – a přesto dokončíte víc.
„Pokud si nenaplánujete váš den vy sami, naplánuje ho za vás někdo jiný.“

Přednáší: Lukáš Havránek
Lukáš se připojil do GrowJOBu v roce 2008. Působí převážně jako konzultant a lektor. Plánování, soustředění, mindfulness a meditace patří mezi jeho nejbližší témata a chápe je jako zásadní dovednosti pro život v informacemi zahlceném věku.
Nejvíce čerpá z vlastní každodenní praxe a z pravidelných týdenních meditačních retreatů v ústraní. Téma předává především skrz přednášky, workshopy a webináře pro organizace z nejrůznějších odvětví a velikostí. Věnuje se také interním projektům mající za cíl zlepšit koncentraci a pozornost týmů jako takových. Mezi další témata jeho specializace spadá budování návyků, sebediscilíny a také firemní vize, kultura a smysl v práci. Lukáš strávil rok na Pinewood Prep School v USA, vystudoval Ekonomiku a management na VUT.

Zpětná vazba účastníků minulých konání:
-
Kamila S.★★★★★
Moc děkuji za práci, kterou děláte! Líbilo se mi spoustu konkrétních příkladů, zároveň jednoduché shrnutí a rady jak uvést vše do praxe.
Izabela A.★★★★★Líbila se mi skladba prezentace, udržela jsem pozornost. Příjemný přednes. Moc se mi to líbilo, děkuji.
Jana L.★★★★★Moc děkuji, skvělý webinář, velice nápomocné a užitečné, jsem moc ráda, že jsem se narychlo přihlásila.