ChatGPT PRAKTICKY: Jak z něj vytěžit co nejvíce a využít ho na maximum?
Webinář - 26.05.2023
Výhody webináře
- V ceně vstupného dostanete i kompletní záznam dostupný po dobu 30 dní.
- Připojit se můžete odkudkoliv z ČR i zahraničí.
Garance spokojenosti
- V případě nespokojenosti garantujeme vrácení peněz do 10 dní od nákupu kurzu.
Jak webinář funguje?
- V den konání vám do e-mailu pošleme unikátní odkaz, přes který se na webinář připojíte.
- Připojit se lze přes telefon nebo počítač, není potřeba další technické vybavení.
- Na 1 registraci je možné připojit pouze 1 zařízení.
Slyšeli jste o nástroji ChatGPT a chtěli byste se dozvědět, jak ho můžete efektivně používat? Nechcete být jen jeho běžným uživatelem, ale chcete znát tipy a triky, jak z něj vytěžit co nejvíce? A jak i vaši práci můžete doopravdy zefektivnit za pomoci nástroje ChatGPT už dnes?
Umělá inteligence má každým dnem větší vliv na fungování každého z nás. Znalost a ovládání AI se stává nezbytnou dovedností pro osobní růst a úspěch v 21. století, a to jak v práci tak i osobním životě. Jedním z nejpoužívanějších nástrojů umělé inteligence je ChatGPT, jazykový model, který rozumí různým jazykům (včetně češtiny) i tematickým oblastem a dokáže generovat textové odpovědi na otázky zadané uživateli. Díky tomu může být hodnotným pomocníkem, ať už pracujete v jakémkoliv odvětví.

Připravili jsme si pro vás webinář s marketingovou agenturou Ydeal, která implementovala nejnovější nástroje umělé inteligence do svých pracovních procesů, dosáhla tak lepších výsledků a nyní chce své know-how předávat dál.
Na webináři se konkrétně dozvíte:
- Co je to ChatGPT, na jakém principu funguje a jak ho začít používat a překonat první překážky?
- Co jsou to prompty a jak je správně tvořit? Jaké ověřené prompty můžeme použít?
- Jak může být ChatGPT implementován do běžného provozu jednotlivců i společností?
- Jaké možnosti nabízí propojení nástroje ChatGPT s ostatními AI nástroji a plug-iny?
- Jak může ChatGPT pomoci v generování nápadů, výzkumu trhu, mapování customer journey a tvorbě webových stránek?
- V čem se liší ChatGPT 4 od starších verzí a vyplatí se do něj investovat? Jaké nejnovější rozšíření se aktuálně objevily a jak je správně používat?
Program webináře:
Blok 1: Úvod a základní principy: První část uvádí publikum do odvětví AI, popisuje její praktickou implementaci do zaběhlé společnosti a představuje možnosti propojení různých AI nástrojů v praxi, včetně praktických ukázek.
Blok 2: Reálné využití: Druhá část se zaměřuje na samotný nástroj ChatGPT, princip fungování a typické využití. Uvádí optimální postup práce s tímto AI nástrojem, představuje zajímavé prompty (zadání) a řešení situací. Dává tipy k používání a blíže se věnuje praktickému využití v rámci analýzy sdělení, vylepšení textů, výzkumu trhu, role play a mnoho dalšího. Dále ukazuje možnosti API integrace, automatizaci a provázanosti s nástroji třetích stran.
Blok 3: Budoucnost ChatGPT: Ve třetí části se zaměříme na case study z prostředí marketingu, konkrétně tvorba kompletní marketingové strategie / kampaně a její realizace v podobě ChatGPT s porovnání s reálnou, již realizovanou kampaní. Zde prezentujeme na reálných případech možnosti sekvenčního zadávání pro optimální a kontinuální výstupy. Věnujeme se generování nápadů, výzkumu trhu, customer journey, tvorbě webových stránek, strategii, video produkci a získávání zpětné vazby.
Blok 4: Diskuse: Prostor pro otázky, sdílení zkušeností a diskusi nad využitím ChatGPT.

Na webináři se dozvíte, jak používat nástroj ChatGPT pro vyšší efektivitu a více inovací v osobním i pracovním životě. Dozvíte se konkrétní tipy a triky, jak z něj vytěžit co nejvíce a optimalizovat tak svůj čas. Z běžného uživatele se stanete někým, kdo umí ovládat i pokročilé funkce, získáte tak konkurenční výhodu a vyšší hodnotu na budoucím trhu práce.
Webinář je vhodný jak pro úplné začátečníky, tak i pro středně pokročilé. Znalost programování není nutná.

Přednáší: Zdeněk Valut & Alexander Bruna
Zdeněk Valut je CEO a Alexander Bruna spoluzakladatel společnosti YDEAL.cz, která pomáhá klientům dosáhnout jejich cílů pomocí inovativních marketingových strategií využívající nejmodernější technologie.
V poslední době se věnují nástrojům umělé inteligence a jejich využití nejen v oblasti marketingu a pomáhají s jejich integrací pro velké i malé klienty z nejrůznějších segmentů. Jejich filozofií je jít do hloubky, detailně analyzovat problém a přicházet s návrhy, které opravdu dávají smysl. Zajímá je kontext a vždy volí dlouhodobá řešení.