LEPŠÍ SPÁNEK: Jak získat více energie každý den?
Webinář - 29.01.2023

KDY:
29.01.2023, 19:00 - 21:00
KDE:
Odkudkoliv, Webinář
VSTUPNÉ:
390 Kč
OBSAZENO:
189/200

Výhody webináře

  • V ceně vstupného dostanete i kompletní záznam dostupný po dobu 30 dní.
  • Připojit se můžete odkudkoliv z ČR i zahraničí.

Garance spokojenosti

  • V případě nespokojenosti garantujeme vrácení peněz do 10 dní od nákupu kurzu.

Jak webinář funguje?

  • V den konání vám do e-mailu pošleme unikátní odkaz, přes který se na webinář připojíte.
  • Připojit se lze přes telefon nebo počítač, není potřeba další technické vybavení.
  • Na 1 registraci je možné připojit pouze 1 zařízení.
Otázky a odpovědi k webinářům

Jste po ránu občas doslova rozbití a máte málo energie? Máte problém večer s usínáním či ráno s probouzením? Jak podle současných vědeckých studií svůj spánek zásadně zlepšit? A jaké suplementy na spánek opravdu fungují či jak spánek správně měřit?

60-80 % západní civilizace má podle studií dlouhodobě nedostatečný spánek, a dokonce 1 ze 3 lidí trpí spánkovou deprivací. To vše sebou nese horší imunitu, zvýšené riziko kardiovaskulárních onemocnění, slabší vůli, horší soustředění, riziko nadváhy či výrazně nižší životní spokojenost. Naštěstí se to dá změnit. 

spanek


Připravili jsme pro vás proto praktickou přednášku, která shrnuje hlavní vědecké poznatky o spánku a zároveň dává sadu tipů, jak můžete svůj spánek dlouhodobě pozitivně ovlivnit. Spánek je pro spokojený život klíčová ingredience. A hlavně – každý ho můžeme díky jednoduchým změnám našich návyků zásadně zlepšit.

 

Na webináři se konkrétně dozvíte:

  • Proč je spánek jednou z nejdůležitějších ingrediencí zdravého a spokojeného života?
  • Jak nastavit své spánkové návyky a zkvalitnit tak svůj spánek každý den?
  • Jaké doplňky stravy opravdu zlepšují spánek podle vědeckých studií?
  • Co je cirkadiánní rytmus a proč zásadně ovlivňuje naše každodenní fungování?
  • Jak náš spánek ovlivňuje strava, stres, sport či denní světlo? A jak tyto věci správně řešit?
  • Jaké moderní technologie používat k měření spánku?
  • Co dělat, když se v noci probouzíme či nemůžeme z večera usnout?

Výzkumy ukazují, že pokud si lidé dopřávají dostatek kvalitního spánku a žijí v souladu se svými cirkadiánními rytmy, jsou zdravější, spokojenější, lépe jim funguje mozek a dožívají se více let. Z přednášky si odnesete konkrétní tipy, jak optimalizovat svůj denní režim a zlepšit spánek v jakémkoliv věku.

„Lidské bytosti jsou ve skutečnosti jediným živočišným druhem, který se dobrovolně připravuje o spánek. “
-- Matthew Walker

Petr Ludwig

Přednáší: Petr Ludwig

Petr Ludwig napsal knihu Konec prokrastinace, která je aktuálně s 20 překlady jednou z nejprodávanějších českých knih na světě. Český časopis Forbes ho v roce 2020 zařadil do žebříčku 30 nejvlivnějších Čechů na sociálních sítích. Založil společnost GrowJOB a 15 let podniká v oblasti osobního rozvoje, leadershipu a vzdělávání dospělých.

Reference:

  • 3M, Avast, Cisco, KPMG, Dell, DHL, Vodafone, HP, Microsoft, Deloitte, Konica Minolta, Siemens, Komerční banka, Hypoteční banka, ČSOB, Allianz pojišťovna, Slovenská sporiteľňa, Webnode.com, Český rozhlas, Česká televize a více než 100 dalších společností a institucí.

Registrujte se


Povinné


Povinné


Povinné


Registrací příjmáte obchodní podmínky.
Informace o zpracování osobních údajů.

Máte otázky?

Odpovědi na časté dotazy

Máte jiný dotaz? Ozvěte se nám.

Gabriela Jírová
gabriela@konec-prokrastinace.cz