SPÁNEK: Jak ovlivňuje výkon a kvalitu života?
Webinář - 03.06.2021

KDY:
03.06.2021, 18:00 - 20:00
KDE:
Odkudkoliv, Webinář
VSTUPNÉ:
290 Kč
OBSAZENO:
19/150

Jak webinář funguje?

Na webinář se připojíte přes svůj telefon nebo notebook, není potřeba dalšího technického vybavení.

V den konání webináře vám do e-mailu pošleme odkaz, přes který se na webinář připojíte.

1 registrovaný email = 1 unikátní link na připojení pro jedno zařízení - pokud chcete více připojení, je potřeba udělat více registrací.

Výhody webináře

  • Zúčastníte se z pohodlí vašeho domova nebo kanceláře.
  • Během druhého dne po uskutečnění webináře dostanete k dispozici záznam, ke kterému se můžete po dobu 30 dnů vrátit.
  • Efektivní využití času - není potřeba cestovat.
  • Otázky a komunikace s lektorem, který webinář vede.

Garance spokojenosti

  • V případě nespokojenosti garantujeme vrácení peněz do 10 dní od nákupu kurzu.
  • Stačí napsat na emailovou adresu info@growjob.com
  • Uveďte důvod vaší nespokojenosti, o jaký webinář se jedná a my už vás budeme kontaktovat.
  • Piště prosím z emailové adresy, pod kterou jste se registrovali.
Otázky a odpovědi k webinářům

Jak řekl neurovědec Matthew Walker: „Lidské bytosti jsou ve skutečnosti jediným živočišným druhem, který se dobrovolně připravuje o spánek.“ 

Pokud spíte méně než osm hodin denně, pak asi stejně jako většina populace trpíte spánkovou deprivací. Ta sebou přináší zhoršenou náladu, paměť, nadváhu či dokonce zvýšené riziko srdečního či mozkového infarktu. Přitom každá osoba má své vnitřní hodiny, tzv. cirkadiánní rytmus, za jehož vědecký objev byla v roce 2017 udělena Nobelova cena. Pokud žijete v souladu se svým cirkadiánním rytmem a věnujete pozornost dostatečnému spánku, můžete tak optimalizovat i svůj pracovní výkon, abyste byli nejen efektivnější, ale i spokojenější.

spanek

Na webináři se dozvíte:

  • Jaké pozitivní návyky vám pomohou optimalizovat pracovní den? 
  • Jak udělat stejné množství práce za kratší dobu?
  • Jak se naučit správně usínat, zdravě spát a nastavit si denní režim pro žádoucí změny?
  • Jaké jsou nejčastější mýty o spánku a co vám pro kvalitnější spánek může pomoci?
  • Co je cirkadiánní rytmus a jak ovlivňuje vaši pozornost, osobní efektivitu, i zvládání negativních vlivů?
  • Kdy jíst, cvičit a spát pro lepší dlouhodobé zdraví?
  • Jak vhodně odpočívat a doplňovat kognitivní zdroje?
Výzkumy ukazují, že pokud si lidé dopřávají dostatek kvalitního spánku a žijí v souladu se svým cirkadiánními rytmy, jsou zdravější, štíhlejší, soustředěnější, mají lepší paměť a jsou celkově spokojenější.  Z přednášky si odnesete konkrétní tipy, jak optimalizovat svůj denní režim a hýčkat spánek v jakémkoliv věku.
 

Barbora Vacková

Přednáší: Barbora Vacková

Barbora je konzultantka a lektorka v GrowJOB Institute, kde vede brněnskou pobočku a zodpovídá za veřejná školení tématu Konec prokrastinace. Specializuje se na oblasti osobní efektivity, motivace, zpětné vazby a hodnotového leadershipu. Před sedmi lety založila konference Leadership Praha a Leadership Brno, u které vede organizační tým a zároveň ji moderuje.

Reference:

  • Česká televize, Unicredit, Siemens, TE Connectivity, Velux, Top4sport, Lékaři bez hranic, Akademie Věd v ČR, Slovenská sporiteľňa a další.

Média:

Registrujte se


Povinné


Povinné


Povinné



Povinné

Registrací příjmáte obchodní podmínky.
Informace o zpracování osobních údajů.

Máte otázky?

Ozvěte se nám, rádi je zodpovíme.

Aneta Martinek
aneta@konec-prokrastinace.cz

Telefon
+420 720 679 276
(Po-Pá 9:00 - 17:00)