MODERNÍ ŘÍZENÍ: Jak zapojit každého zaměstnance do řízení firmy?
Webinář - 04.03.2021

KDY:
04.03.2021, 18:00 - 20:00
KDE:
Odkudkoliv, Webinář
VSTUPNÉ:
290 Kč
OBSAZENO:
108/150

Jak webinář funguje?

Na webinář se připojíte přes svůj telefon nebo notebook, není potřeba dalšího technického vybavení.

Před konáním webináře vám do e-mailu pošleme odkaz na Clickmeeting, přes který se na webinář připojíte.

Do webináře se můžete aktivně zapojit a ptát se, zároveň je to i pro účastníky, kteří chtějí jen poslouchat.

Výhody webináře

  • Zúčastníte se z pohodlí vašeho domova nebo kanceláře.
  • Druhý den po uskutečnění webináře dostanete k dispozici záznam, ke kterému se můžete po dobu 1 měsíce vrátit.
  • Efektivní využití času - není potřeba cestovat.
  • Otázky a komunikace s lektorem, který webinář vede.
  • Na jeden vstup se může účastnit celá rodina.
Otázky a odpovědi k webinářům

Jacka Stacka, autora knihy The Great Game of Business, trápilo, jak rychle se může měnit svět kolem nás, aniž by se měnil styl, jakým řídíme zaměstnance ve firmách. Příběh jeho krachující továrny, která bojovala o přežití pomocí kompletní rekonstrukce managementu, ohromil mnoho vrcholových managerů po celém světě. Jak řekl Jack Stack v jednom z rozhovorů - motivací ke změně nebyl osvícený přístup, byla to snaha změnit jeho firmu ve finančně stabilní a profitabilní. Nepřejeme si tohle ale všichni? Samozřejmě, že ano. Každý majitel, jednatel nebo ředitel firmy se snaží o to, aby jejich firma byla úspěšná. Aby lidem mohli zajistit stabilní práci, aby firma mohla spořit na horší časy, aby se zaměstnanci semkli, když přijde krize.

  

Jack Stack si kladl jednoduchou otázku, proč jeho firma není finančně zdravá a došel k závěru, že není od základu dobře řízená. Změnil tedy prvně to, o co se ve firmě všichni společně snaží. Změnil společné cíle, styl řízení, metriky, styl vykazování a celo-firemní komunikaci. Jeho příběh se odehrál v těžkých časech americké krize.


Proto nám může být velkou inspirací v dnešních dnech, kdy je mnoho českých firem zasaženo situací spojenou s Covidem a je mnohem důležitější než kdy dříve, aby každý zaměstnanec chápal, jak funguje ekonomika v celé firmě a podílel se tak svojí prací na tom, aby krizi firma úspěšně zvládla. Klíčové jsou v jeho pojetí dvě věci. Zaprvé taková edukace zaměstnanců, která jim dopomůže k tomu, aby mohli jednat jako majitelé firmy a nevraceli se už nikdy k mentalitě zaměstnanců. A druhá klíčová věc je lidská potřeba být součástí celku a mít schopnost celek také ovlivňovat.


„Lidé podporují to, co pomáhají vytvářet“, říká Stack. V jeho modelu je každý zaměstnanec zapojen do financí i zákaznické péče ve firmě. U nás v republice by se dalo říci, že je jeho metoda velmi podobná tendencím Tomáše Bati. Historie již mnohokrát prokázala, že je baťovský koncept vysoce funkční.

 

V tomto webináři si představíme metodiku, kterou sepsal Jack Stack ve své knize, rozebereme si možné aplikace ve firmách, které přímo zavedla do několika z nich lektorka Anna Šenk.

Na webináři se dozvíte:

  • Jaké jsou základní principy teorie moderního řízení lidí popsané v knize The Great Game of Business?
  • Jak můžete pracovat na finanční kondici vaší firmy?
  • Jak můžete pomoci svým zaměstnancům, aby se zajímali o ta správná data a sledovali správné metriky, které dovedou Vaši firmu k úspěchu?
  • Jak může lepší komunikace o financích firmy zlepšit angažovanost Vašich zaměstnanců a samozřejmě i Vaši finanční kondici?
  • Jaké nejčastější chyby dělají firmy obecně?
  • Co je kritické číslo a jak s ním pracovat?
  • Jak můžete Vaše zaměstance lépe učit s čísly pracovat a pomáhat jim porozumět základním principům finančního fungování firmy?
 

Anna Šenk

Přednáší: Anna Šenk

Anička se v metodice řízení podniku inspiruje nejen klasickou Baťovskou filozofií, ale i současníky, mezi které patří například Jack Stack s jeho bestselerem s názvem The Great Game of Business. Specializuje se nejen na implementace metodiky řízení lidí do oddělení, čítajících i několik stovek lidí, ale například i na design služeb a krizová řízení.

Její pestrá pracovní minulosti ji přivedla až do GrowJOB Institute, kde se od roku 2017 aktivně věnuje projektu Lepší Služby. Začínala na zákaznické podpoře DámeJídlo.cz. Postupně se propracovala skrze vedení jednotlivých oddělení až k pozici provozní ředitelky, kde se starala o všechna provozní oddělení, včetně 150 kurýrů. Svůj focus v DámeJídlo.cz věnovala kvalitě poskytovaných služeb, měření zákaznické spokojenosti a školení všech zaměstnanců, kteří se zákazníkem přijdou do kontaktu. 

Své zkušenosti se zákaznicky orientovanou logistikou uplatnila i v další známé společnosti a to konkrétně Rohlik.cz. Má za sebou též rekonstrukci zákaznické podpory Liftago nebo školení v oblastech obchodního týmu a zákaznické péče v LMC (jobs.cz a práce.cz).

V současné době se Anička věnuje rekonstrukci oddělení řízení dopravy na pozici interního manažera AlzaExpess ve společnosti Alza.cz. Spolupracuje také se společnostmi jako jsou například CPI a.s. nebo Nano Energies, kde pracuje na zlepšení zákaznické péče a provozním designu služeb. Mimo výše zmíněné je Anička maminkou tří dětí.

Reference:

  • Alza, Nano Energies, DámeJídlo.cz, Rohlik.cz, Lavito, Liftago, Jobs.cz