WEBINÁŘ: HOME OFFICE 2.0: Jak pracovat na dálku?
Webinář - 15.04.2020

KDY:
15.04.2020, 09:00 - 11:00
KDE:
Odkudkoliv, Webinář
VSTUPNÉ:
290 Kč
OBSAZENO:
40/150

Jak webinář funguje?

Na webinář se připojíte přes svůj telefon nebo notebook, není potřeba dalšího technického vybavení.

Hodinu před konáním webináře vám do e-mailu pošleme odkaz na Clickmeeting, přes který se na webinář připojíte, včetně návodu "jak na to".

Do webináře se můžete aktivně zapojit a ptát se, zároveň je to i pro účastníky, kteří chtějí jen poslouchat.

Výhody webináře

  • Zúčastníte se z pohodlí vašeho domova nebo kanceláře.
  • Dostanete k dispozici záznam, ke kterému se můžete po dobu 1 měsíce vrátit.
  • Efektivní využití času - není potřeba cestovat.
  • Otázky a komunikace s lektorem, který webinář vede.
Jak pracovat z domova, abychom byli produktivní a neskončili v propasti neefektivity, nesoustředěnosti a špatného pocitu?

Práce z domova má své výhody i nevýhody, se kterými se musí člověk naučit fungovat. Home Office nám dává více volnosti, ušetřeného času na cestování z práce do práce a dneska i dobrý pocit z nešíření a vystavování se riziku onemocnění COVID-19. Je však potřeba si práci z domova dobře nastavit. Jak si naplánovat denní režim, vytvořit dobré návyky a upravit prostředí kolem sebe, které bude naší produktivitu a efektivitu posilovat? Na webináři se společně zaměříme na zvládnutí různorodých výzev, které s sebou tento způsob práce přináší.
 

 

Na webináři se dozvíte:

  • Jak si udržet pracovní morálku, osobní disciplínu a zvládnout udělat z úkolů vše, co je třeba?
  • Jak udržet svou pozornost, když mám kolem sebe různorodá lákadla (např. sociální sítě)?
  • Jak zabráním pocitu izolace a vyhoření?
  • Jak řešit otázky motivace, či naopak přepracování a následného vyhoření?
  • Jak efektivně odlišovat pracovní a osobní život při práci z domova?
  • Jak si vytvořit správné pracovní a odpočinkové návyky?

 

Barbora Vacková (Pečeňová)

Přednáší: Barbora Vacková (Pečeňová)

Barbora je senior konzultantka a lektorka v GrowJOB Institute, kde vede brněnskou pobočku. Byla u zrodu projektu Konec prokrastinace. Specializuje se na oblasti sebediscipliny, motivace, budování firemní kultury a hodnotového leadershipu. Před šesti lety založila konference Leadership Praha a Leadership Brno, u které vede organizační tým a zároveň ji moderuje. Studovala magisterskou ekonomii na Masarykově univerzitě.

Reference:

  • Unicredit bank, Hartmann Rico, Česká televize, Siemens, Slovenská sporiteľňa, Erste Grantika Advisory, Top4sport, Akademie Věd v ČR a další.

Registrujte se


Povinné


Povinné


Povinné



Povinné

Registrací příjmáte obchodní podmínky.
Informace o zpracování osobních údajů.

Máte otázky?

Ozvěte se nám, rádi je zodpovíme.

Kateřina Kováčová
katerina@konec-prokrastinace.cz

Telefon
+420 602 400 933
(Po-Pá 9:00 - 17:00)