VEČER OSOBNÍHO ROZVOJE: Jak přesvědčit sám sebe & Digidetox
Zlín - 05.03.2019

KDY:
05.03.2019, 17:30 - 19:30
KDE:
7. patro v budově NWT a.s., třída Tomáše Bati 269, Zlín
VSTUPNÉ:
250 Kč
OBSAZENO:
100/100*
Zvětšit

Chcete se dozvědět, jak přesvědčit sami sebe k plnění svých plánů? Nebo jak si udržet kvalitní spánek v dnešní době světelné? 5.3. pořádáme ve Zlíně Večer osobního rozvoje - 2 přednášky, díky kterým můžete načerpat inspiraci z oblasti osobního rozvoje a potkat se s lidmi, kteří se rádi posouvají. 

Témata večera:
1. Jak přesvědčit sám sebe s Barborou Vackovou
2. Digi-Spánek aneb jak si zlepšit spánek v době světelné s Matějem Krejčím

 

Obsah přednášek:

1. JAK PŘESVĚDČIT SÁM SEBE?

Římský filozof Seneca řekl: „Nejmocnější je ten člověk, který ovládl sám sebe.“ Toužíte po naplněném životu, smysluplné práci, pestrých zážitcích a pevných vztazích? To vše vyžaduje hodně sil. Co když se dostanete do momentu, kdy chcete udělat další krok, ale nedokážete se k němu přesvědčit? Například nelenošit, zdravě jíst, pravidelně cvičit, chodit brzo spát. 

Na přednášce se zaměříme na to:

  • Jak přesvědčit sami sebe udělat to, co chci?
  • Jak zlomit počáteční odpor a lenost?
  • Jak překonat vlastní racionalizace, proč to zrovna teď nejde?
  • Jak pracovat se systémem odměn sám pro sebe?
  • Jak být důslednější, když se zodpovídáte jen sami sobě?

Z přednášky si odnesete konkrétní tipy z psychologie přesvědčování, které vám pomohou snadněji přemluvit sami sebe.


2. DIGI-SPÁNEK ANEB JAK SI ZLEPŠIT SPÁNEK V DOBĚ SVĚTELNÉ?

Jak řekl Matthew Walker: „Lidské bytosti jsou ve skutečnosti jediným živočišným druhem, který se dobrovolně připravuje o spánek.“ Pokud spíte méně než osm hodin denně, pak asi stejně jako většina populace trpíte spánkovou deprivací. Ta sebou přináší zhoršenou náladu, paměť, zvýšení váhy či dokonce zvýšené riziko srdečního či mozkového infarktu.  

Na přednášce se dozvíte:

  • Jak se naučit správně usínat a zdravě spát?
  • Jaké jsou typy a rady pro kvalitnější spánek?
  • Jak správně odpočívat a regenerovat? 

Výzkumy ukazují, že pokud si lidé dopřávají dostatek kvalitního spánku, jsou zdravější, chytřejší, štíhlejší a šťastnější.  Z přednášky si odnesete konkrétní tipy, jak svůj spánek zkvalitnit.

 

Přednáší: Barbora Vacková, Matěj Krejčí

Bára a Matěj jsou lektoři GrowJOB Institute. Smyslem jejich práce je vyhledávat nejkvalitnější vědecké poznatky z oblasti neurověd a behaviorální ekonomie a převádět je do praxe českých firem a života jednotlivců. Pomáhají tak lidem a firmám lépe fungovat. Bára se specializuje na téma sebedisciplíny a leadershipu, Matěj se zabývá zejména tématem prokrastinace a DigiDetoxu. GrowJOB je na trhu již 12 let.

Firemní klienti:

Unicredit bank, Hartmann Rico, Česká televize, Siemens, Nestlé, Heineken, ČSOB, Slovenská sporiteľňa, Erste Grantika Advisory, Top4sport, Avitech, Membrain, Volkswagen SK, Metro a další.

Registrujte se

Kapacita je již naplněna, ale můžete se přihlásit jako náhradník. V případě, že se uvolní místo, ozveme se vám a prioritně vám ho nabídneme.


Povinné


Povinné


Povinné


Máte otázky?

Ozvěte se nám, rádi je zodpovíme.

Anna Gemelová
anna@konec-prokrastinace.cz

Telefon
+420 602 400 944
(Po-Pá 9:00-17:00)